Bi-es to marka, która istnieje na polskim rynku od 1996 roku. Możecie ją pamiętać z sieci sklepów Biedronka, która prawdopodobnie była przez dłuższy czas głównym sprzedawcą kosmetyków tej marki. Obecnie nie mam pojęcia czy Bi-es dalej współpracuje z Biedronką, ale liczne pojawiające się stoiska marki w galeriach handlowym z pewnością świadczą o sporych zmianach w strategii Bi-es.
Kolekcja Numbers, o której dziś mowa to kolekcja wyjątkowych kompozycji zapachowych, która na nowo definiuje styl marki Bi-es. Jak nie trudno się domyślić ta kolekcja jest zainspirowana numerologią. Zapachy powstały w taki sposób, aby odzwierciedlać najważniejsze cechy naszego charakteru. Obecnie kolekcja zaowocowała sześcioma zapachami z linii dla kobiet oraz pięcioma – z kolekcji dla mężczyzn.
Tak jak wcześniej wspominałem zapachy mają odzwierciedlać cechy charakteru dla danej liczby, którą w łatwy sposób każdy z nas może obliczyć np. pod tym linkiem.
Zapach No2 z numerologicznej kolekcji Numbers jest odpowiedni dla osób skromnych i wrażliwych, ceniących sobie przyjaźń i poczucie bezpieczeństwa; dla estetów kochających wszystko co piękne. Zapach ten otula frezją i delikatną aksamitką, pewności siebie dodaje pobudzający jamajski pieprz. Energetyczny i nieskrępowany. – Opis jednego z zapachów z kolekcji Numbers.
Na duże brawa zasługuje także oprawa wizualna, która niewątpliwie podkreśla nowy kierunek marki Bi-es. Flakony wykonane są z solidnego i ciężkiego szkła, a zdobi je złoty (z kilkoma wyjątkami) błyszczący i masywny korek.
Marka Bi-es stanowczym krokiem wkracza w świat drogeryjnych zapachów, a ja z chęcią będę obserwował w jaką stronę podąży cały projekt. Numerologiczna kolekcja Bi-es powiększa się z każdym kolejnym miesiącem, dlatego warto na bieżąco śledzić kolejne premiery.