Perfumy niszowe istnieją po to, aby spełnić oczekiwania wymagających klientów. Tutaj mówimy o osobach, które nie znajdują dla siebie wiele ciekawego wśród perfum ogólnodostępnych. Bez żadnych obaw możemy powiedzieć więc, że perfumy niszowe są trudno dostępne. Nisza powstała dla osób, które chcą więcej, lubią pachnieć niestandardowo i chcą się wyróżniać. Tworząc kolejne wyjątkowe historie i zapachy niszowe marki coraz bardziej podbijają rynek perfum.

MiN New York to istny skarb w świecie perfumiarstwa. Marka powstała w 1999 roku. Jej założyciel Chad Murawski tworzy niesamowite koncepty i idee towarzyszące temu projektowi. Piękny świat, który z każdą aplikacją zapachu przenosi nas w pełny szczęścia stan, to główne założenie marki. MiN New York to wyjątkowa podróż w najodleglejsze zakamarki naszego umysłu.


Koncepcja

Wszystko jest możliwe, gdy postanowisz wziąć los w swoje ręce. To wiara w design jako magię, która niesie ze sobą zasadę, że lepszy produkt może wzbogacić twoje życie, a poprzez autentyczność jaką to za sobą niesie, odkryjemy w sobie coś nowego, wcześniej nieznanego. Rzemiosło bez kompromisów, oznacza stworzenie czegoś wspanialszego, czegoś co jest lepsze od części z których zostało stworzone. ‘’Scent Stories’’ to zapachowa podróż w najodleglejsze zakątki naszego umysłu.

MiN oznacza minutę w Nowym Jorku. To szybkie i wolne momenty. to specyficzne miasto jest jak przelotny moment, który zanika w mgnieniu oka. Bo co na końcu naszego życia jest ważniejsze od tych dobrych chwil jakie przeżyliśmy?

Logo marki MiN New York jest równie ciekawe. Gryf sięga czasów 3000 lat przed Chrystusem. Gryfy znane są z ochrony skarbów i bezcennych dóbr. Gryf jest obdarzony prędkością, lotem i przenikliwą wizją orła, siłą, odwagą i majestatem lwa. To król ptaków i pan powietrza zjednoczony z królem zwierząt i panem ziemi. Zdolność gryfa do szybowania jak orzeł, uczyniła go symbolem poetyckiej i duchowej inspiracji. Gryfy są symbolem słońca, mądrości, zemsty, zbawienia i są używane do oznaczenia siły, odwagi i przywództwa.


Opakowanie

Aby celebrować każdą aplikację zapachu oraz chronić go w najlepszy możliwy sposób, twórca flakonu zabezpieczył każdy z narożników oraz dokładnie je wypolerował. Aby stworzyć zapach jeszcze bardziej wyjątkowym, każdy flakon ma własne oznaczenie z numerem, wyprodukowaną ilością w danej partii oraz rokiem produkcji. Korek jest frezowany z jednego kawałka twardego drewna, a jego innowacyjne, magnetyczne zamknięcie zapewnia bezpieczeństwo przed upuszczeniem buteleczki.

Aby intrygować zmysły i celebrować monochromatyczne oznaczenie 75 ml buteleczki, pudełko jest matowe, z dodatkiem drobnych detali. Całość składa się z trzech części. Dodatkowo pudełko jest oznaczone w taki sam sposób, w jaki jest oznaczona buteleczka z zapachem. Flakon jest umieszczony w satynowej, czarnej poduszeczce. Każdy certyfikat autentyczności jest podpisany przez twórcę marki Chada Murawczyka. 



ZAPACHY

Filozofia zapachów marki MiN New York jest bardzo prosta – świat nie potrzebuje powielania produktów, świat potrzebuje lepszych produktów. Tak jak dobrze przeżyte życie jest kompilacją najlepszych momentów. Pierwsza seria zapachów to kolekcja o nazwie SCENT STORIES VOL.1

 

Celebruje perfumiarstwo poprzez ”Historie Zapachów”. Tylko najlepszej jakości materiały są łączone przez mistrza perfumairstwa w Grasse we Francji. ”Scent stories” x MiN New York to kolekcja eliksirów mających na celu pobudzić najdalsze zakątki naszej pamięci, które przekraczają pojęcie czasu i miejsca.

W skład kolekcji wchodzą takie zapachy jak: Dune Road, Long Board, The Botanist, Shaman, Momento, Barrel, Magic Circus, Old School Bench, Dahab, Onsen, Moon Dust.

Kolejna seria SCENT STORIES VOL.2 to inspirujące zapachy stworzone, aby pobudzić w nas wrażenia inności. Do tej serii zapachów należą: Ad Lumen, Plush, Chef’s Table, Forever Now i Coda.

Zapraszam na oficjalną stronę marki: min.com


Sukces niszowych marek to przede wszystkim wysokiej jakości materiały i produkty oraz przemyślane koncepcje. Kupując luksusowe perfumy, dostajemy kawałek czegoś autentycznego, stworzonego z pasji, a nie chęci większego zarobku. To nie są kolejne zapachy mające na celu napędzać klientów. 

(Wszystkich wyświetleń 77, z czego 1 w dniu dzisiejszym)