W 2014 roku londyńscy przedsiębiorcy Konstantin Glasmacher i Ash Huzenlaub założyli markę Commodity jako międzynarodowy projekt lifestylowy. W ofercie marki znalazły się takie produkty jak perfumy, świece oraz mydła zapachowe. Obecnie produkty Commodity są dostępne w ponad 30 krajach za pośrednictwem prestiżowych sprzedawców i oficjalnej platformy Commodity.

W Commodity, zapaleni artyści i znakomici przedsiębiorcy spotykają się na równych zasadach, aby tworzyć i wprowadzać innowacyjne produkty premium. Rezultaty to produkty do ciała i domu, które dają możliwość wyrażenia siebie i poprawy stylu życia.

Commodity Bois to najnowsza propozycja marki, która ukazała się w 2018 roku. Delikatny, drzewno-słodki zapach, urzeka swoją kompozycją. Papryczka Pimento, czerwony pieprz i gorzki dzięgiel to świetny początek zapachu, który chwilę później dostaje trochę kwiatowego uderzenia, a to dzieje się za sprawą orchidei, frezji i jaśminu. Zapach uzupełniają fantastyczne nuty drzewne: cedr i drzewo sandałowe. Bois to zmysłowy i komfortowy zapach, delikatny i bardzo uniwersalny. Jeśli lubicie świeże zapachy z nutką słodyczy – to ten z pewnością pokochacie.

„Od zawsze lubiłem pracę z drzewnymi zapachami. W Commodity Bois stworzyłem wizję ciepłego i przytulnego lasu. Zazwyczaj drewno służy do demonstrowania siły – którą tu utrzymałem – ale chciałem równocześnie pokazać ich bardziej przytulną, gładką stronę. „- Frank Voelkl, twórca zapachu Bois.

Commodity Bois to uniwersalna propozycja dla kobiet i mężczyzn. Kompozycja należy do czarnej kolekcji Commodity, która składa się z silnych, drzewnych i intensywnych zapachów.

(Wszystkich wyświetleń 12, z czego 1 w dniu dzisiejszym)